Το θέμα λοιπόν ήταν απλό ή μήπως όχι; Πώς σχεδιάζεις ένα ακόμα blog, όταν υπάρχουν χιλιάδες blog templates και κάποια από αυτά που κυκλοφορούν εκεί έξω είναι αληθινά υπέροχα;
Μαθαίνεις τις απαιτήσεις και τις ιδιαιτερότητες του έργου και βάσει αυτού ξεκινάς. Έτσι έγινε κι εδώ.
(Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση)
Η ιδιαιτερότητα με το συγκεκριμένο blog ήταν ότι το design θα έπρεπε να ικανοποιεί όλους τους πιθανούς επισκέπτες. Κι αυτοί ανήκουν σε πολλές και διαφορετικές ομάδες.
Αν το έργο αφορούσε τη Fena Fresh (το πιο μοντέρνο κομμάτι της εταιρίας) θα έπρεπε το design να κινείται σε πιο artistic φόρμες. Αν αφορούσε το Fena Stock, τότε θα έπρεπε να είναι πιο συμβατικό. Και πάει λέγοντας.
Μετά από διάφορα αναπάντεχα προβλήματα που δεν αφορούσαν ούτε εμάς ούτε τη Fena (η επικοινωνία μας ήταν και είναι άψογη εδώ και μήνες και γι' αυτό θέλω να ευχαριστήσω το Θάνο Παπαβασιλείου, που είναι ο υπεύθυνος επικοινωνίας) καταφέραμε να βγάλουμε το έργο στον αέρα. Απομένει κάποιο fine tuning, αλλά σε γενικές γραμμές αυτό είναι, ανοιχτό στο φιλοθεάμον κοινό, που λένε.
Συνολικά, είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό το έργο. Πιστεύω, ότι το design πέτυχε και πολλές φορές κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού και της ανάπτυξης σκέφτηκα ότι αν έφτιαχνα ένα νέο blog για μένα, κάπως έτσι θα ήθελα να είναι. Τώρα πρέπει να σκεφτώ κάτι άλλο.
Όπως και για κάθε έργο, εδώ στο porcupine colors, μπορείτε να διαβάσετε ένα case study του έργου και φυσικά να μην παραλείψετε να επισκεφθείτε το blog της Fena.
Το porcupine letter έρχεται δύο Παρασκευές κάθε μήνα και κάνει τα Σαββατοκύριακα σας να είναι πιο μεγάλα.
Εγγραφείτε στο newsletter το οποίο κανένας δε θέλει να σταματάει να το λαμβάνει. (Για την ακρίβεια: έχουν διαγραφεί 9 παραλήπτες τα τελευταία 4 χρόνια.) Δείτε πώς είναι.