Η αναπόφευκτη παρακμή εξαιτίας του θόρυβου
Πολλές αλήθειες με λίγα λόγια.
Λέει ο Seth Godin σχετικά με τις διαφημίσεις στα νέα μέσα:
Once you overload the user, you train them not to pay attention. More clutter isn’t free. In fact, more clutter is a permanent shift, a desensitization to all the information, not just the last bit.
Βέβαια, η αποστολή του κακού διαφημιστή είναι να πιάσει το τώρα, να το εκμεταλλευτεί, να το ξεζουμίσει, ακόμα κι αν καίει τα χαρτιά που θα μπορούσε να παίξει αύριο. Μου θυμίζει τις τακτικές των κακών πωλητών.
Η ουσία αυτών των μικρών βιασμών είναι η εξασθένηση της μνήμης και η συνήθεια να αποδεχόμαστε την ασχήμια, αυτό που μας προσβάλλει. Η λύση πάντως υπάρχει και είναι ένα κλικ μακριά: το Close Tab.