(Για όσους δε γνωρίζουν τι είναι το Social Whale, ένας πολύ σύντομος προσδιορισμός: πρόκειται για μία online εφαρμογή για να χρησιμοποιείτε το Twitter και μαζί με αυτό κι άλλα social media όπως π.χ. το Facebook.)
Μπορώ να καταλάβω πως είναι να δέχεσαι ένα ακόμα e-mail που να σου λέει να κάνεις κάτι και να σου κόβει τη ροή των πραγμάτων που κάνεις εκείνη τη στιγμή. Μπορώ επίσης να καταλάβω πόσο εύκολο είναι να καταλήξει στα spam. Είναι τόσες πολλές οι αφορμές να αποσυντονιστείς, που κανένας δε θέλει ακόμα μία.
Όμως θα πω δυο πράγματα ως μη αντικειμενικός παρατηρητής, μια και συμμετέχω στο project.
Το Social Whale είναι μια ελληνική προσπάθεια. Αυτό από μόνο του είναι δύσκολο. Δύσκολο να βρεθεί χρηματοδότητηση, δύσκολο να αναδειχτεί στην παγκόσμια αγορά, δύσκολο να ανασάνει λόγω του κλίματος που γενικώς επικρατεί στη χώρα.
Όμως το Social Whale στην πρώτη φάση του εν λόγω διαγωνισμού πήρε το πρώτο βραβείο και ήταν η συμμετοχή που εκπροσώπησε την Ελλάδα. Πράγμα που σημαίνει ότι κάτι υπάρχει εδώ, δεν είναι φούσκα όλο αυτό.
Τώρα βγαίνει στην Ευρώπη ως φιναλίστ. Η εφαρμογή που θα κερδίσει είναι εκείνη που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους. Δύσκολη αποστολή, αν ο κόσμος ψηφίσει με βάση το που ζει. Η Ελλάδα είναι πολύ μικρή για να ανταγωνιστεί πληθυσμιακά μια χώρα όπως π.χ. η Γαλλία.
Εγώ όμως πιστεύω ότι είναι καλό να ψηφίσουμε για το Social Whale επειδή είναι μια εφαρμογή που είναι καλή. Ναι, μπορώ να βρω πολλά θέματα στο κομάτι user interface, που είναι ο τομέας μου. Όμως έχω inside information: στο εργαστήριο του Social Whale έχουν καταγραφεί όλα αυτά τα θέματα κι έρχονται πολλές αλλαγές προς το καλύτερο.
Μπορεί κάποιος να βρει διάφορους λόγους να μην ψηφίσει, αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν περισσότεροι (και καλύτεροι) για να το κάνει.
Με δυο λόγια; Βλέπω το Social Whale ως μια αφορμή να αισιοδοξούμε. Αυτό μου αρκεί.
Ψηφίστε, λοιπόν, το Social Whale στο διαγωνισμό αυτό.
(Αφού ψηφίσετε, το σύστημα θα σας αποστείλει ένα e-mail επιβεβαίωσης με ένα κώδικο. Επικολλήστε τον κωδικό αυτό στη διεύθυνση που θα δείτε στο e-mail κι έτσι θα κατοχυρωθεί η ψήφος σας.)
Το porcupine letter έρχεται δύο Παρασκευές κάθε μήνα και κάνει τα Σαββατοκύριακα σας να είναι πιο μεγάλα.
Εγγραφείτε στο newsletter το οποίο κανένας δε θέλει να σταματάει να το λαμβάνει. (Για την ακρίβεια: έχουν διαγραφεί 9 παραλήπτες τα τελευταία 4 χρόνια.) Δείτε πώς είναι.