porcupine colors

porcupine colors

ΑρχικήΈργα › BigO App
BigO

BigO

BigO App: Μια ευρωπαϊκή επιστημονική προσπάθεια με τη συμμετοχή του ΑΠΘ, ώστε να κατανοήσουμε και να λύσουμε το πρόβλημα της παιδικής παχυσαρκίας.

Τι είναι το project BigO

Το project BigO είναι μια ενέργεια χρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία στοχεύει στην καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας. Μέσα από τη συλλογή και την ανάλυση δεδομένων το BigO ανιχνεύει τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών σε τοπικό επίπεδο και τις αιτίες που οδηγούν σε αυτές. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν τις αρχές να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να εκτελέσουν αποτελεσματικές λύσεις εναντίον της παιδικής παχυσαρκίας. To BigO συντονίζεται από τον αναπληρωτή καθηγητή της Πoλυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, κ. Αναστάσιο Ντελόπουλο. Στην υλοποίηση του project συμμετέχουν δύο εργαστήρια του ΑΠΘ, το Εργαστήριο Επεξεργασίας Πληροφοριών και Υπολογισμών της Πολυτεχνικής Σχολής και το Εργαστήριο Ιατρικής Πληροφορικής της Σχολής Επιστημών υγείας.

Το app του BigO διατίθεται στοχευμένα σε ομάδες παιδιών στη Σουηδία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία και την Ελλάδα. Μέσα από αυτό ζητείται από το παιδί να φωτογραφήσει διαφημίσεις που σχετίζονται με την εστίαση και να τις τοποθετήσει σε χάρτη. Τα αποτελέσματα αξιολογούνται από τις ερευνητικές ομάδες και είναι διαθέσιμα και στα παιδιά. Στην πορεία το app θα επεκταθεί με περισσότερες λειτουργίες.

Η ανάπτυξη του BigO app έγινε από την ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Ιατρικής Πληροφορικής με υπεύθυνο τον καθηγητή κύριο Νικόλαο Μαγκλαβέρα.

Συμμετείχα στο project με το σχεδιασμό της εφαρμογής σε επίπεδο User Experience και User Interface.

BigO
Η οθόνη της εγγραφής στην υπηρεσία, αυτή της χρήσης της κάμερας και αυτή της διαδικασίας εντός της κάμερας.

UX Design & Mobile Design

Μιλώντας για User Experience Design, πρώτα απ' όλα μιλάμε για τους χρήστες μας, τους ανθρώπους που θα χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή. Άρα για παιδιά στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αυτό σημαίνει ότι η εφαρμογή πρέπει να είναι φιλική και ευχάριστη στη χρήση της, να δημιουργεί θετικά συναισθήματα.
Την ίδια στιγμή όμως ζητάμε από τα παιδιά πολύ συγκεκριμένα πράγματα, όπως π.χ. το να δηλώσουν την ηλικία, το φύλο, το ύψος και το βάρος τους. Όσο βαρετή μπορεί να είναι για τους ενήλικες αυτή η διαδικασία, άλλο τόσο κι ακόμα περισσότερο βαρετή είναι για τα παιδιά. Για το λόγο αυτό, ζητάμε τα δεδομένα αυτά όσο πιο απλά, κατανοητά και σύντομα γίνεται, ώστε να μην εγκαταλείψουν τα παιδιά την εφαρμογή τόσο γρήγορα.

Η διαδικασία λήψης, αποθήκευσης κι ανάρτησης φωτογραφιών σχεδιάστηκε με αντίστοιχη λογική: θα πρέπει να γίνεται γρήγορα, να είναι ευχάριστη και κυρίως απόλυτα κατανοητή σε όλα της τα στάδια. Για να φτάσουμε στο συγκεκριμένο σχεδιασμό αναλύσαμε, όχι μόνο το τι ακριβώς χρειαζόμαστε από τα παιδιά, αλλά και το πώς δημοφιλείς εφαρμογές χρησιμοποιούν σήμερα την κάμερα.

Για να ενισχυθεί το ψυχαγωγικό κομάτι της εφαρμογής σχεδιάστηκαν οθόνες όπου τα παιδιά βλέπουν τον αριθμό των φωτογραφιών που το καθένα έχει τραβήξει με σχετικά στατιστικά.
Επίσης, σχεδιάστηκε μια σειρά οθονών που αφορά ένα self-assessment εργαλείο, όπου το κάθε παιδί δίνει πληροφορίες για τις καθημερινές συνήθειες που αφορούν τη διατροφή του, τον ύπνο του, τις δραστηριότητές του κ.α. Αυτές οι πληροφορίες θα εξοπλίσουν τις ερευνητικές ομάδες με πολύτιμα δεδομένα που αφορούν την παιδική παχυσαρκία.

BigO
Η οθόνη των ειδικών χαρακτηριστικών μιας διαφήμισης, του χάρτη και των στατιστικών της υπηρεσίας.

Design

Κάμερα
Χαρακτηριστικά Διαφήμισης
Στατιστικά
Χάρτης
Photo Library
Registration
Self Assessment Test

Τι κάναμε για το BigO App

Προηγούμενο Case Study

Οπτικά Λιόλιος

Σας άρεσε η δουλειά μου;

Επικοινωνηστε μαζι μου

Επόμενο Case Study »

Κτήμα Λεμονιές