Το πρόβλημα με τις διαφημίσεις online
Όταν τα μηνύματα πυκνώνουν, το καζάνι βράζει όλο και πιο δυνατά. Περιμένουμε τη στιγμή που θα ξεχειλίσει.
Το ότι το παρόν μοντέλο διαφημίσεων είναι τόσο λάθος, κάνουμε ότι δεν το βλέπουμε ή στ’ αλήθεια είμαστε τόσο κοντόφθαλμοι;
Προβλέπω ότι το 2050, θα κοιτάμε πίσω, στις πρώτες μέρες του Web κουνώντας το κεφάλι. Πόσο σκατά είναι αυτό το design! Πόσο βυθισμένα στα παραισθησιογόνα ήταν εκείνα τα business models! Οι εφιάλτες της ιδιωτικότητας! Κι όλα αυτά επειδή οι νέοι επιχειρηματίες έπεισαν τους εαυτούς τους ότι δεν μπορούσαν να κάνουν αυτό που έκαναν οι επενδυτές επί αιώνες: να χρεώσουν τους ανθρώπους μια δίκαιη τιμή για τα πράγματα που επιθυμούν.
Clive Thompson, WIRED, τεύχος Σεπτεμβρίου.
Πριν λίγο καιρό είχα γράψει ένα σχετικό κείμενο, που είναι πολύ φρέσκο για να μην είναι ακόμα επίκαιρο: Διαδίκτυο και διαφημίσεις.