Χρωματικός κώδικας
Μέχρι σήμερα για το inside story υπήρχε μόνο το χρώμα του brand του, το σκούρο κεραμιδί. Το redesign του site φέρνει κι ένα νέο χρώμα, το έντονο καναρινί. Αυτό το πολύ κορεσμένο κίτρινο επιλέχτηκε ανάμεσα σε πολλά άλλα υποψήφια, καθώς ταίριαζε με το κυρίως χρώμα, είναι ασυνήθιστο και τολμηρό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο καλά σε διαφορετικά σημεία του user interface. Στρατηγικά βασικός του στόχος είναι να ισχυροποιήσει το brand ξεχωρίζοντας το ακόμα περισσότερο.
Τα υπόλοιπα νέα χρώματα του site επιλέχτηκαν με βάση λίγες αλλά συγκεκριμένες θερμές αποχρώσεις και διαφοροποιούνται μεταξύ τους από το ποσοστό του φωτός που επιστρέπουν να περάσει από μέσα τους. Οι θερμές αποχρώσεις ήταν επίσης μια στοχευμένη ενέργεια, καθώς μέχρι σήμερα το inside story στα δευτερύοντα χρώματά του ήταν ψυχρό.