Χρωματικός κώδικας
Θέλουμε πολλά χρώματα, ένα που ανήκει στο brand, ένα για κάθε τύπο εκδήλωσης και μερικά ακόμα που λειτουργούν συμπληρωματικά.
Για τις παραστάσεις ειδικά, χρειαζόμαστε χρώματα κοινής φιλοσοφίας: όσο το δυνατό διαφορετικά μεταξύ τους αλλά εξίσου έντονα, καθώς δε θέλουμε να αδικηθεί μια κατηγορία event event σε σχέση με κάποια άλλη.
Φυσικά, το χρώμα του brand και ουσιαστικά του βασικού call to action θα πρέπει να είναι πολύ χαρακτηριστικό.
Τέλος, τα δευτερεύοντα χρώματα θα πρέπει να μπορούν να υποστηρίξουν τα υπόλοιπα αρμονικά.
hsla; Γιατί hsla;
Τα χρώματα ορίστικαν σε όλο τον διαδικτυακό τόπο με τη μέθοδο hsla. Αυτός ο τρόπος επιτρέπει:
- κοντινό κι εύκολα ελεγχόμενο κορεσμό (saturation) και φωτεινότητα (lightness) στα χρώματα
- καλύτερη ισορροπία στο χρωματικό φάσμα
- γρήγορη και σωστά διαχειρίσιμη διαφάνεια όπου απαιτούνταν